Νερό να βάζεις στο κρασί σου

 Εσύ πεισμώνεις το δικό σου όταν δεν γίνεται.
Νερό να βάζεις στο κρασί σου  σκέτο δεν πίνεται.
Θες να σ' ανέχομαι μικρό μου, να συμβιβάζομαι,
και τα στραβά σου να ισιώνω μόνο να νοιάζομαι.

Ο εγωισμός σου σαν το κοράκι ψάχνει για πτώματα,
και την αγάπη μας πετάει στα μαύρα χώματα.
Ζηλεύεις όλο και πιστεύεις .Πώς λέω ψέματα
Κι όταν σωπαίνω μέσα στη θλίψη .Δεν βρίσκεις θέματα.

Και μόλις πάω να σ αγγίξω.Φοβάσαι χάνεσαι
Κι από ασήμαντες λεξούλες. Συνέχεια πιάνεσαι
Μα ότι κι αν λέω η ύπαρξη σου μου δίνει νόημα,
κι ας είναι ακόμα ετούτη η αγάπη σε στάδια πρώιμα.

Σε αυτόν τον κόσμο εσένα θέλω. Άστρο μου μόνιμα
Για αυτό που θέλω να σου εκφράσω. Δεν βρίσκω φώνημα

Από τη συλλογή στίχων μου ΄΄ Σκληρό να ζεις με το όνειρο΄΄, Τρίκαλα, 2011.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα βράδια που είσαι μακριά ( αφιερωμένο στην γυναίκα μου Θώμη)

Σε βλέπω κι ονειρεύομαι

Τα ύστερα του κόσμου