Των χειλιών σου η τρικυμία





Όταν σε είδα το βλέμμα σου ήπια σε κρασοπότηρο
έλαμπες φως μου στην Εκκλησία σαν δισκοπότηρο.
Και των χειλιών σου η τρικυμία τέλειο εργόχειρο.
Στου έρωτά μου το μάθημά μου τεστ βάλε πρόχειρο.

Κάθε σου γέλιο λύσεις μου δίνει μα και προβλήματα,
γυρνάς μονάχη μες του μυαλού μου τα σάπια νήματα,
σε έχουν βιτρίνα με άσπρα κρίνα τα καταστήματα.
Κοίτα με λίγο πριν σ αποφύγω, στα διαλείμματα

Σ΄αγαπώ αγγελούδι σου δίνω λουλούδι πρωτομαγιάτικο
μα εσύ μου δίνεις τον ήλιο από ένα πρωί δευτεριάτικο.

Η φωνή η δική σου γεννά στη ζωή σου την καλοσύνη σου.
Αλίμονό μου που έχω πέσει μες των ματιών τη δίνη σου.

Παραδίνομαι απόψε έλα και κόψε στα δυό την ελπίδα μου.
Όπου υπάρχει αγάπη και πόνος  είναι η πατρίδα μου.

Από τη συλλογή στίχων μου '' Σκληρό να ζεις με το όνειρο΄΄ , Τρίκαλα, 2011.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο οπαδός

Τα βράδια που είσαι μακριά ( αφιερωμένο στην γυναίκα μου Θώμη)

Σε βλέπω κι ονειρεύομαι