Σαν λουλούδι μες στην άνοιξη


Σαν λουλούδι μες την άνοιξη φυτρώνεις
και στην αγκαλιά μου μέσα μεγαλώνεις.
Το άρωμα σου μόνο εγώ μυρίζω
και με δάκρυα αγάπης σε ποτίζω.

Είσαι ένα δέντρο και δροσίζομαι στη σκιά σου,
γεμάτα φύλλα όλα τα κλαδιά σου.
Κι οι ρίζες σου βαθιά μες στην καρδιά μου,
χαρές γεμίζουν τα όνειρά μου.

Σαν το σπουργίτι εμπρός στο παράθυρό μου,
με το τραγούδι σου ομορφαίνεις τον καιρό μου.
Την άνοιξη κλεισμένη σε ένα βλέμμα,
μου δίνεις και για έρωτα έχω θέμα.

Σαν βάρκα στο γιαλό μου αρμενίζεις
και σαν κερί την νύχτα με φωτίζεις.
Μες του μυαλού μου τα στενά γυρίζεις,
μα άκρη δεν βγάζεις κι όλο βρίζεις.


Από τη συλλογή στίχων μου ΄΄ Σκληρό να ζεις με το όνειρο'' ( Τρίκαλα , 2011)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα βράδια που είσαι μακριά ( αφιερωμένο στην γυναίκα μου Θώμη)

Σε βλέπω κι ονειρεύομαι

Τα ύστερα του κόσμου